Thursday, January 7, 2010

A Blue Day With A Bluuuuurrrrrrr Situation

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:49:00 PM
Another english title but of course with malay entri...hihihihi...(maaf la kepada pakar bahasa).

Pagi2 dah kuar dengan suasana yg sepoi2 dingin dan mendung tak bererti hujan untuk acara wajib tempat keje aku setiap minggu iaitu POCO-POCO.

Walaupun terasa malas untuk pergi tapi sbb polisi keje gomen adalah "Saya Yang Menurut Perintah", maka terpaksa la menghadirkan diri jugak. Tapi dalam hati yang malas nak bersukan ni terasa tersangatlah riang juga sbb aku tak perlu pening nak pikirkan baju apa yang perlu untuk dipakai pada hari ini. So, main aci tarik baju t-shirt, seluar track ngan tudung yg sudah sedia ada di penyangkut itu. (Gembira sekejap). Dan tak sangka plak aku pakai baju biru, tudung biru, stokin belang2 biru, kasut sport biru dan botol air pun kaler biru. I'm the blue girl today. Ahaks!!!
Acara poco2 kegemaran big big bos hari ni abis awal. Ada acara lain plak rupanya. Lepas abis menari ala2 step depan belakang kiri kanan....big big bos kasi ucapan dan intro staff baru. Ada sorang staff baru tu siap cium tangan lagi. Bagusnya tapi ehhehhehhe.....step membodek tahap pertama ke, Bro????

Abis acara mingguan tu kasi penuh perut dulu. Yezza!!! nasi goreng paprik ayam satu, milo ais satu...nyum nyum nyum walaupun takde la sedap sangat dan ayam papriknya yg di masak ala2 sayur campur tu (paprik aku lagi sedap).
Balik rumah rembat beg laptop dan handbag beso terus drift gi opis. Bagus tak....pekerja cemerlang yg dalam list last btul aku ni. Sampai opis sunyi sepi je macam kene serang garuda. Where is everybody??? Konpem bosan je ni org tak ramai. Dah la opis ku ni tersorok di kawasan taman perumahan....
Akhirnya...jadilah aku manusia yang blurr kejap. On YM member gossip takde la plak...argggg!!!! tensen tensen...buka lagu bingit la plak....tensen tensen...anjing umah cina sebelah ni buat rap dan dangdut la plak....tensen tensen....Dah la environment bilik pun dah membosankan dengan warna putih biru...tensen tensen...takde booster lgsg nak buat keje...tensen tensen...


Bilik aku yang sangat dull bersama-sama koleksi buku yang sangat-sangat dull juga


Laptop ngan pc cabuk tu je yg warna hitam

Bosan tak work place aku....semua putih je...dull dull dull


Aku pun dah sama kaler ngan kerusi biru tu

Tu 2 buah buku jadi penghias meja aku dengan botol air warna biru dan bekas pensel pun warna biru!

Ah...hari ni dunia aku jadi biru semua.
Oklah aku malas nak membirukan diri sendiri. Aku chow dulu. Nak gi lab nak gi testing module untuk sesi lab next week plak.

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea