Thursday, January 21, 2010

Spread The Love Contest

masa minum teh ~*irjune*~ pada 12:26:00 PM
Tengah berjalan-jalan menjengah blog blogger2 yang lain, aku terjumpa satu contest ni yang masih lagi valid untuk aku sertai. Sebelum tu aku terjumpa satu contest yang dianjurkan oleh seorang blogger ni mengenai gambar yang dah di edit. Hmmm....tarikh tutup tu semalam dan aku terlepas nak sertai contest tu. Dalam hard disk ni ada 2 3 keping gambar yang aku edit guna photoshop. Jadi sebab tak nak hampakan hati yang teringin sangat2 nak sertai contest aku pun gatal punggung la join contest yang di anjurkan oleh Cik Ifaqi ni. Bukan hadiah yang aku kejar tapi pengalaman dan keseronokan serta kepuasan di dunia blogger ni.

Ok syarat2 penyertaannya mudah sahaja. Seperti yang telah aku copy paste dari pihak penganjur, syarat2 penyertaan itu adalah:

Term & Condition:


1) Peserta haruslah mempunyai blog



2) copy banner di atas dan letakkan di side bar blog anda...dan link kan kepada... http://iqafilovebuggy.blogspot.com/2010/01/spread-love-contest.html

3) jadi follower blog saya.

4) jadi follower blogshop saya. http://spreaddlove.blogspot.com (bermakna..anda perlu menjadi follower..2 buah blog..hehe)

5) buat entry bertajuk Spread The Love Contest

6) dalam entry anda..haruslah ada banner di atas..linkkan pada.. http://iqafilovebuggy.blogspot.com/2010/01/spread-love-contest.html

7) sila tunjukkan 1 gambar anda yg menunjukkan kasih sayang..tk kire la gmbar couple.,suami isteri,kawan2,anak n ibu..anak n ayah..adik beradik..asalkan menunjukkan kasih sayang.(ingat..1 gambar sahaja!)

8) tinggalkan link entry anda di comment box entry ini.
9) pemenang akan menerima 1 set couple tee dari blogshop saya dan 1 hadiah misteri. Anda boleh memilih design n size yg anda suke. (berapa org pemenang akan diumumkan kemudian)
10) dan last skali..jemput la clik nuff sy skali..haha
Tarikh tutup penyertaan adalah pada 12.00pm - 1 feb 2010

...............................................................................................

Ok...setelah memahami terma dan syarat pertandingan ni, aku pun berusaha la mencari saki baki gambar yang ada dalam hard disk aku ni untuk di pertontonkan kepada penganjur. Dan gambar yang terpilih adalah....


Gambar ni diambil masa ayah saudara aku nak pergi ke Mekah pada tahun 2008. Masa ni anak sulong merangkap abang sepupu aku tu tengah tolong mengikat tali beg sandang biru tu di badan ayahnya. Nampak tak kat situ kasih sayang diantara anak dan ayah. Masa ni kami adik beradik sama2 menghantar pakcik aku dan isterinya di Kompleks Haji Kelana Jaya.

...............................................................................................

Ok...ini lah gambar untuk cik penganjur. Harap memenuhi syarat2 penyertaan. Terima Kasih




 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea