Tuesday, January 26, 2010

Oh! Johnny Depp

masa minum teh ~*irjune*~ pada 5:19:00 PM
Hahahha...gila bengong kejap aku hari ni sampai buat 2 entri hari ni. Ah! tak kisah la kan. Demi kepuasan aku dan juga mereka2 yang sudi menjengah blog aku ni...aku nak taip juga entri ni.

Sedang aku membaca-baca di akhbar Harian Metro, aku terjumpa satu artikel pasal lelaki idaman kalbu aku, Johnny Depp. Oh! tidak...Oh! tidak...tapak kaki aku dah menggeletik gatal dan jari jemari aku dah menjadi ringan nak menaip pasal ni. Jadi aku pun carilah gambar2 Johnny Depp untuk ditampalkan di entri kali ini.


hensem kan Johnny Depp ni.

Ni petikan artikel tu:

SELEPAS dinamakan sebagai lelaki paling seksi dunia, bintang Hollywood, Johnny Depp terpilih sebagai lelaki paling bergaya di dunia pula. (tengok..bukan setakat seksi tapi sangat bergaya --->stylo gitu)

Kaji selidik yang dilakukan majalah GQ itu menyaksikan bintang filem The Pirates of the Caribbean itu mengungguli senarai Lelaki Paling Bergaya Dunia 2010, mengetepikan aktor terkenal lain, termasuk Brad Pitt, hero filem Twilight, Robert Pattinson, penyanyi rap, Jay-Z dan bintang Gossip Girl, Ed Westwick. (hero filem Twilight pun kalah)

Tahun lalu, Depp dinamakan majalah People sebagai Lelaki Paling Seksi untuk kali kedua dan gelaran terbarunya ini pasti menjulang lagi statusnya. (dua kali dapat title Lelaki Paling Seksi)

Hah! malas la nak komen lebih2 nanti jadi riak pulak. So, korang boleh la sambung baca kat sini.


2 uncang teh :

jijah montel said...

i told u so!!! its johnny depp.. always and forever.. hehehehe

ko dah tgk cerita public enemy? sedih june... nanges² aku tgk citer tuh... heheheeee.. punya lah menghayati.. :P

~*irjune*~ said...

tak...aku nak tengok citer tu dulu tapi time citer tu release kuar panggung aku dah start kelas master-ji aku. mmg tak sempat la.bila aku ajak kawan aku tgk time abis keje semua tanak tgk sbb tak suka johnny depp.

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea