Thursday, January 21, 2010

Time is Precious

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:31:00 AM
Ok...awal2 aku dah tau yang entri aku kali ni amat-amatlah menjengkelkan sebab macam nak show off apa yang aku ada kat korang semua. Jadi dengan awal2 lah juga aku nak bagi WARNING kepada sesiapa yang rasa entri ni amat menjengkelkan supaya angkat kaki aje daripada terus meneruskan niat untuk membaca entri yang ini.

Untuk pengetahuan, entri ini di buat sebagai memnuhi permintaan kawan sekolah aku yang nak sangat2 melihat koleksi jam tangan aku yang tidaklah seberapa nilai pasarannya itu yang mana kalau digadai di kedai pajak gadai pun belum tentu laku hendaknya.

Kepada kawan sekolah aku yang bernama Puan Zue, di sini aku persembahkan koleksi antik jam tangan aku untuk mata ko tengok. Lepas ni jangan la kuar ayat budak sekolah tadika yang tak nak kawan dengan aku sbb aku pun nanti akan kuar ayat sekolah tadika juga kat ko.


Aku dah pernah buat entri untuk jam GL ni tahun lepas

Ni jam jenama Che Che New York

jam ODM, free gift masa beli kamera Sony suatu masa dulu.

Percaya tak kalau aku kata jam kat tengah tu harganya cuma RM8 sahaja.

Nota_jari: Puan Zue, ko dah beli ke jam yang ko citer siang tadi?

6 uncang teh :

Anonymous said...

aku suke....pasni hang buat collection jam plak..akua kan sokong..tp kata2 semangat jela ye..sokong pulus tak la..hahahahaha

~*irjune*~ said...

zue....melampau kalau aku buat koleksion jam sbb tu memerlukan budget yg teramat tinggi melainkan aku beli je jam RM10 kat Petaling Street. hahhahaha

zuesaran said...

tp..ko akan dpt kepuasan beganda!!aku lani cuma nak buat collection kereta anak aku ja..huhhu...

~*irjune*~ said...

ye..kepuasan. hahhahah....sape lagi yg nak puaskan diri kita selain diri sendiri

Anonymous said...

ijun, x mau bg adiah satu ka??? sejak jam hilang 2 tahun lepas, x de mood nak beli jam

~*irjune*~ said...

hahhaha....aku nak beli adiah untuk diri sendiri pun kena kumpul duit setahun lebih. hg nak jam beli main aci tikam nak tak???

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea