Wednesday, August 7, 2013

Iklan Raya 2013

masa minum teh ~*irjune*~ pada 1:33:00 AM
Assalamualaikum wbt

Selain daripada lagu raya, kuih raya, dan baju raya, iklan raya pun antara elemen yang aku tunggu-tunggu setiap kali berada dalam bulan Ramadan. Boleh dikatakan, iklan raya yang disiarkan di tv tu antara penambah seri untuk sambutan hari raya. Sekarang ni, kalau nak tengok iklan raya dah tak perlu nak mengadap tv je, dengan kecanggihan teknologi iklan raya pun dah diupload ke Youtube. Yang ditayangkan di tv tu kadang-kadang cuma versi pendek aje. Versi panjang kene tengok kat Youtube.

Kat sini aku senaraikan iklan raya yang menjadi kesukaan aku sempena sambutan Syawal 1434H mengikut kategori yang aku bagi sendiri.

1. Kategori Syahdu Syahdan - Iklan Samsung



  2. Kategori Cerita Pendek - Iklan Petronas



3. Kategori Komedi - Iklan TM



4. Kategori Bidang Industri - Iklan TNB



5. Kategori Cute - Iklan Maxis


Nota_jari: Credit video to Youtube

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea