Wednesday, August 7, 2013

Hadiah Untuk Diri Aku

masa minum teh ~*irjune*~ pada 12:02:00 AM
Assalamualaikum wbt

Ehem....ehem...dah hampir 8 tahun keje tapi inilah kali pertama aku mampu nak beli sunglasses untuk diri sendiri. Sebelum ni aku cuma mampu beli sunglasses murah-murah je yang harga RM20 kat pasar malam. Tapi Alhamdulillah, tahun ni ada lebih rezeki so dapatlah beli satu untuk diri sendiri.

Akhirnya, inilah sunglasses yang aku beli, jenama RayBan. Murah je harga dia berbanding RayBan yang aku aim selama ni. Kiranya separuh daripada harga sunglasses yang aku aim sebelum ni. Beli guna duit elaun memangku sebagai AR selama 3 bulan. Kira ok la kan, boleh la guna untuk drive. At least nampak juga kenangan aku menjadi AR selama 3 bulan yang lepas.


0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea