Thursday, November 14, 2013

Rombakan Kecil Di Laci Kabinet

masa minum teh ~*irjune*~ pada 11:49:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Sambung entry pasal dapur lagi. Jangan boring baca ekkkk....hahhaha....

Dulu dah pernah buat entry pasal laci kabinet ni. Masa tu tunjuk laci kedua dan ketiga je yang kemas. Laci first belum kemas. Boleh rujuk silang kat sini

Tapi kali ni aku ade buat sedikit rombakan untuk bahagian laci ini. Malas nak terang panjang-panjang sebab aku rasa otak aku blank dan badan pula rasa macam nak demam je, seram sejuk rasanya.

Laci first (SEBELUM)

Laci first (SELEPAS)

Laci kedua (SEBELUM)

Laci kedua (SELEPAS)

Laci ketiga (SEBELUM)

Laci ketiga (SELEPAS)

Ape yang berubah?

Yeee...laci 1st tu aku dah kemas cantik-cantik dah. Laci kedua pula aku buat simpan baking tray dan alatan baking aku dan laci ketiga pula dah penuh dengan tipuware siap ade yang tudung kaler biru lagi.

6 uncang teh :

Azi said...

wow...acuan roti jala..muffin, cake tin semua ada...rajin hg mem'baking' jun...

~*irjune*~ said...

tu kerajinan satu masa dahulu. skrg dah malas sbb oven merah kat mak. bila nak angkut balik perlis ntah. acuan roti jala tu x-osmet aku si fiza yg punya...dia tggal aku amik.

Azrina said...

kemas nyeeee..thumbs up !!

~*irjune*~ said...

tq Azrina...srkg tgh kemas...nnt 2 3 minggu....sepah ler tu

Adarindudihati said...

hAIIII MRS ZAINI, WOW...... AKU BARU BERKESEMPATAN BACA BLOG U,.... SUPRISE SGT2 BYK BENDA MENARIK... KEEP IN TOUCH LOV EU JUN

~*irjune*~ said...

hi Puan Lilly...igt sape la yg guna nick Adarindudihati...rupanya Puan Lilly...blog biasa2 je...kalau sudi silalah baca lagi

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea