Friday, November 22, 2013

Tahniah Nani Tahniah Anjang

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:58:00 AM
Assalamualaikum wbt

Buka FB pagi ni aku dikejutkan dengan jemputan kahwin daripada kawan sematrik aku masa kat Mat Jiwa dulu. Opss...lupa nak intro sikit. Aku ni batch last matrik 2 tahun under USM before KPM take over. Untuk matrik 2 tahun ni, first year tu kena buat kat selected boarding school especially area utara and after a year pula sambung kat main campus USM Penang. Masa buat matrik kat Mat Jiwa ni kami ada 4 kelas yang diambil daripada perkataan J.I.W.A.
So the bride ni budak kelas sebelah. Ok fine...dia nak kahwin sebab maybe dah sampai seru. Tapi yang paling buat aku terperanjat sikit tu ialah the groom tu classmate aku. Hahahah.... senyap-senyap je korang ek.

Both of them memang kamceng la since matrix lagi. Yelah...dua-dua orang tu orang Terengganu. After habis study pun aku difahamkan memang diorang ni still keep in touch (including me). Hmm...patutlah dah lama tak baca status single mingle meroyan diorang kat FB...rupa-rupanya sudah keep in heart. Bukan aku aje yang terkejut, kawan-kawan lain pun terkejut sama.

Anyway...congratulation for both of you. Sorry banyak-banyak sebab aku tak boleh nak attend wedding korang tu walaupun teringin juga jumpa kawan-kawan lama (macam la aku ni glamer sangat time matrik dulu). Well...aku pun tengah darah maniskan...hahhaha...baik elakkan diri nak travel jauh-jauh.Ape pun aku doakan semoga hubungan korang mendapat barakah dunia dan akhirat.

To my friend...Wan Nur Hanani bt Wan Mustafa (nani) dan juga Azrie Razif bin Johari (anjang) ...congratulation again!

Nota_jari: their wedding card is so cute

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea