Tuesday, November 26, 2013

Inspirasi Dekorasi

masa minum teh ~*irjune*~ pada 11:18:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Ada ke tak sesiapa di luar sana yang dok pening lagi nak deko rumah macam mana? Pening nak pilih warna cat? Dan pening nak combine warna perabut, cat dan langsir. Kalau-kalau ada yang macam tu..bolehlah tengok-tengok gambar yang aku tepek ni. Inilah antara gambar ruang tamu yang memberi inspirasi kepada aku untuk menyusun atur ruang dalam rumah aku.
For Ikea's lovers....memang memberi inspirasi ni
Biru ni kalau kena cara dan tone warna memang cantik
Kombinasi hijau dan sentuhan merah....cantik ape...color block
Ini gaya kedesaan Inggeris. Tenang je rasa.
Pilihan warna moden, kelabu dan merah. Simple but nice
Nak lagi moden, kelabu dan putih. Tapi bukan pilihan aku la.

Nota_jari: Picture credit to Google.com

4 uncang teh :

MamaDaniel said...

Gambar untuk ikea's lover tu aii likeee sangatttt.. cantik dan takde plaster ceiling pun.. pandai main warna dan hias dinding.. idea boleh dicopycat.. hihih.. ;)

~*irjune*~ said...

MamaDaniel...mmg pun. Sgt simple aje kan.tapi hasilnya sangat menarik.

yuyuy akley said...

Suka kombinasi warna dinding yg 1st tu.. Nmpak menarik.. Naik tros jadinye

~*irjune*~ said...

Cantikkan yuyuy akley....sy pun minat tapi xleh nk cat ngan warna tu sbb nnt dah x matching ngan langsir

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea