Thursday, November 28, 2013

Bunga Pahar Bunga Pom Pom

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:46:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah...akhirnya siap juga bunga pahar untuk pelamin aku nanti. Aku buat sikit-sikit lepas habis kerja waktu malam sambil-sambil tengok tv. Tak banyak pun aku buat, cuma 100 kuntum tapi memang sampai tahap nak muntah hijau pun ada juga. Dah la aku ni jenis cepat boring dan memang tak suka nak fokus pada satu kerja tu dalam jangka masa yang lama. Aku suka kalau semua boleh siap cepat, setel cepat, dan cepat dan cepat dan cepat. Hahahahaha. 

Tapi bila dah siap rasa satu kepuasan yang sukar diungkapkan. Hahaha....Hari-hari dok asik belek bunga tu, lepas tu puji diri sendiri. Maklumlah...sindrom orang bujangkan. Sape la nak puji memuji kalau tak diri sendiri. Tahap perasan masuk bakul angkat sendiri pun ada juga.

Haip inilah pilihan warna bunga aku. Gabungan warna pink terang dan pink lembut gitu. Auww... Lepas tu aku matching dengan riben kuning dan krim. Simple aje...buat sambil tengok Youtube dan juga idea-idea yang ada kat internet ni. 
Sementara nak usung balik kampung, aku display dulu atas meja makan . Penuh meja tu dengan bunga aje. Dah la lapik meja pun corak bunga. Hahahah. 

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea