Monday, March 10, 2014

MH370

masa minum teh ~*irjune*~ pada 4:51:00 PM
Assalamualaikum wbt

Jaja Anislan's photo.
Telah masuk hari yang ketiga. Tapi petunjuk masih tidak mencukupi. Misteri.

Takziah diucapkan kepada semua ahli keluarga penumpang dan kru penerbangan MH370 KL-Beijing. Walaupun tiada satu pun ahli keluarga aku didalam pesawat tersebut, tapi hati aku tetap pilu mengenangkan kesedihan anda semua.

Hanya doa yang mampu aku berikan. Semoga anda semua tabah menerima setiap dugaan yang datang. Ini semua ujian yang perlu kita tempuh.

Kawan-kawan, marilah kita semua berdoa kepada Allah. Moga dibukakan hijab kita semua. Agar dapat melihat dan mencari setiap petunjuk yang ada. 

Ya Allah
Jika mereka semua masih selamat dibawah jagaan-Mu, maka kembalikanlah mereka semua kepada keluarga yang ada di dunia fana Mu ini. Tetapi, jika Engkau mengkehendaki mereka kembali kepada Mu, bukakanlah hijab kami, dan tunjukkanlah kami dimana mereka berada supaya kami dapat sempurnakan jenazah mereka dengan hati yang lapang. Ya Allah, hanya Engkau yang maha berkuasa dilangit dan dibumi. Tiada satu kuasa yang dapat menandingi-Mu. Hanya kepada-Mu kami memohon pertolongon. Bantulah kami hamba-Mu yang lemah ini.

Amin

Picture: Kredit from Jaja Anislan FB

2 uncang teh :

MamaDaniel said...

waaa... dah sebulan??? ketinggalan kita.. selamat pengantin baru ek ijun... cantik warna biru pilihan kalian.. i like!!!

~*irjune*~ said...

Alhamdulillah....tq MamaDaniel :D

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea