Tuesday, March 18, 2014

Review: Hadiah

masa minum teh ~*irjune*~ pada 2:51:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Ini sebahagian hadiah yang aku dapat masa kenduri bulan lepas. Yang sebahagian lagi dah siap disimpan dalam kabinet dah (dah snap gambar tapi terdelete). Hadiah takde la banyak sangat tapi boleh pening kepala juga la kat aku untuk menyimpan. Hadiah aku ni banyak dapat tea set dan juga set cadar. Cadar banyak dapat sampai 7. Itu pun 2 set aku tinggal kat Perak, satu set letak kat rumah mentua dan lagi 4 set...hehhehe...aku la yang guna. Selain tu...ahahaha...aku dapat juga buku resepi untuk makanan dessert/pencuci mulut. Kepada semua pemberi hadiah, thanks banyak-banyak ye. Aku sangat menghargai setiap hadiah korang-korang itu. Hadiah-hadiah korang ni bukan setakat untuk meraikan majlis kahwin aku je tapi sebagai tanda persahabatan kita dari kecil sampai ke besar. Muaaahhh...love uolllsss...

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea