Sunday, September 29, 2013

Kursus Pra-Perkahwinan

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:57:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Dua hari ni aku pergi tadah telinga dengar ceramah untuk kursus pra-perkahwinan. Pergi sorang-sorang je sebab En.Syg dah ada sijil pra-perkahwinan 2 3 tahun lagi awal dari aku (semangat betul dia kan...hahahha). Jadinya, kalau orang lain pergi kursus dengan partner, aku je yang pulun pergi sorang-sorang. Tapi bagus juga pergi sorang-sorang ni. Ada part yang pasal urusan suami isteri tu takde la aku malu sangat bila dengar. Wakakakaka.

Nota_jari: Ade lagi ke buku "permata yang hilang" kat pasaran? Hahahahahahaha

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea