Sunday, September 1, 2013

Selamat Hari Kemerdekaan Ke 56 Tahun

masa minum teh ~*irjune*~ pada 3:28:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Semalam adalah sambutan Merdeka yang ke 56. Sempena sambutan merdeka tu office aku pun bersemangat membuat persediaan untuk meraikan Hari Kebangsaan kali ni. Antaranya adalah membuat banner cap tangan staff kat opis aku. Macam aktiviti kanak-kanak tadika je, tapi menarik juga. Sebab bukan selalu ada aktiviti macam ni kan. Lagi pun semua staf pakat-pakat bagi sokongan mengecat dan mencap tapak tangan masing-masing.

Macam - macam style

Mana satu cap tangan aku?

Cap tangan aku...hehehe

Siap digantung...sebelum hujan. Selepas hujan terus luntur

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea