Monday, September 30, 2013

SURVEY: Telekung 3 Layers

masa minum teh ~*irjune*~ pada 10:43:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Ini saje je aku nak buat survey awal. Just nak tanya...agak-agak ada tak sesiapa nak beli atau teringin nak beli telekung 3 layers. Ni aku tolong on behalf my future SIL. Dia ada jual telekung ni. Handmade ok...dari kain Lycra 320. Sejuk dan elok je jatuh. So kalau kita solat bawah kipas tu takde la kain telekung tu terbang-terbang. Harga pula dalam anggaran plus minus RM170. Ini dia la yang bagitau kat aku. Kalau nak diskaun direct tanya tokey cum designer la. Ok kat bawah ni aku tempek la gambar-gambar telekung tu.
See...elok je kain ni jatuh...berat tapi selesa

Kat bawah ni pula antara contoh-contoh telekung yang dah siap dijahit. Sample aje tau.
pink

grey

blue

various of colour to choose
 Yang ini pula new design yang tailor SIL ni tengah jahit.
new design 

new design

Ade ke yang berminat. Aku nak tengok ramai mana yang berminat dengan telekung ni. Kalau ramai yang berminat aku akan update lagi info pasal telekung ni. Kalau suram-suram kelabu tu, aku stop setakat ni je. 

Berminat ke?

2 uncang teh :

Unknown said...

cantik2 telekung nie....

~*irjune*~ said...

Yup ellysa..
ni SIL yang design n jual. Saya tolong promote je dulu.

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea