Thursday, December 19, 2013

Kad Kahwin...Siap!

masa minum teh ~*irjune*~ pada 9:45:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Hari ni nak sembang kedai kopi pasal tempahan kad kahwin yang dah siap sejak dari 2 minggu lepas. Kad kahwin ni aku design sendiri. Korang perasankan yang sebelum ni aku asyik update entry pasal doodle. Time tu la aku tengah gatal tangan men'design' kartun-kartun itu.
Sebenarnya konsep kad aku ni simple aje. Kad jenis sekeping (takde nak fold bagai), dengan kartun 2 ekor burung kaler biru dengan background putih je. Tapi bila sampai kat kedai, tokei kedai cadangkan letak warna bagi cantik. Aku mula-mula tu berat hati la juga, tapi memandangkan jenis kad kalau ada kaler dengan takde kaler tu sama je harga, aku pun kira cincailah. So lepas tu aku tunggu aje email dari tokei tu untuk tengok hasil akhir kad aku yang dia dah touch up tu. Dalam hati risau juga la kalau tak cantik. Tapi...last-last nampak ok la juga. Konsep simple tu masih ada lagi dalam kad aku. Hahahah....

So kepada kawan-kawan sekalian. Korang tunggu ajelah ek sebab mulai minggu hadapan aku akan mula proses kad aku ni untuk dihantar kepada korang semua. 

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea