Sunday, December 15, 2013

Alhamdullillah....Mak Dah Discharge

masa minum teh ~*irjune*~ pada 8:23:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah...selepas 5 hari 4 malam, akhirnya petang tadi mak aku dah discharge. Alhamdulillah juga, mak aku dah boleh bergerak menggunakan walker. Selama 4 malam ni, sempatlah juga 2 malam aku tidur kat dalam wad untuk jaga mak aku. Selain malam tu adik aku yang temankan. Bila tidur dalam wad ni aku tidur atas kerusi je. Memang tak selesa tapi kalau masa tu dapat tidur at least 2 jam aje pun aku dah bersyukur. Sebab adatlah menjaga orang sakit ni, mesti kena alert selalu kalau-kalau diorang perlukan bantuan.

Sekarang ni mak aku dalam proses pemulihan. Perit juga hati bila mak aku mengaduh sakit. Tak sanggup nak tengok. Tapi aku jenis brutal, so keraskan hati. Bila dah keras hati, aku train mak aku pun ala-ala brutal juga. Kesian mak aku, tapi terpaksa sebab kalau tak aku pula yang meleleh air mata.

Kawan-kawan, doakan ye mak aku sembuh. Bukanlah sembuh macam dulu-dulu, tapi at least mak aku selesa nak beribadat pun jadilah.

Send from my Windows Phone

2 uncang teh :

MamaDaniel said...

semoga mak ijun bertambah sihat.. :)

~*irjune*~ said...

tq MamaDaniel...:D

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea