Wednesday, October 30, 2013

Jemputan Kahwin

masa minum teh ~*irjune*~ pada 8:49:00 AM
Assalamualaikum wbt.

Minggu lepas dapat jemputan ke majlis kahwin x-classmate masa kat MRSMBP dulu. Senyap-senyap je kawan aku sorang ni. Angin takde ribut takde, tetiba je dapat pm kat fb minta alamat.

Alhamdulillah...bertambah lagi umat Muhammad S.A.W yang mengikut sunnah Baginda. Tahniah Along a.k.a Huziana.

Aku ni teringin nak g kenduri Huzz tapi memandangkan aku sekarang ni dalam fasa berjimat cermat, jadinya keinginan tu dah jadi 50-50. Nak pergi tapi tengah kekurangan duit. Tak nak pergi, dah kawan baik masa sekolah.

Alangkah best kalau rumah Huzz ni tak memerlukan aku melintas Banjaran Bintang kat sempadan Perak-Kelantan tu. Confirm takde 50-50 punya.

Send from my Windows Phone

4 uncang teh :

whooz said...

terkejut buka2 blog, macam kenal je kad. hehehhe..

datangla Ijun :)

~*irjune*~ said...

Along...
Insya Allah...tapi tak janji tau. Maklumlah kita pun tgh menghitung hari juga...hehhehe

whooz said...

ye paham2..hehhee

~*irjune*~ said...

hahahha....

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea