Friday, October 11, 2013

Souvenir From Student

masa minum teh ~*irjune*~ pada 2:44:00 PM
Assalamualaikum wbt.

Tengah kusyuk menatap laptop, ada orang ketuk-ketuk bilik aku. Bila dengar suara, rupanya student aku yang datang. Hmm...last day sebelum cuti, maybe nak jumpa before diorang balik kampung. Normal la tu kan. Lepas salam dan wish good luck, student bagi satu beg plastik gambar teddy bear. Dah nampak awal dah beg plastik tu tapi tak budget pun untuk diberi kat aku. Bila buka, rupanya souvenir dari student aku. Cute. Ada mini teddy bear tengah bertenggek dalam gelas. Hati rasa terharu. Sebab tahu aku bukannlah pengajar yang baik untuk diorang. Ape pun, aku sentiasa doakan yang terbaik untuk semua students aku. Semoga diorang menjadi insan yang berguna untuk bangsa dan agama.
Nota_jari: Entry jiwang karat 

0 uncang teh :

 

When Ijun Write Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea